Sep. 01, 2013

Har råkat karva lite i mitt finger med en flera ton tung maskin på jobbet. Jävligt trist faktiskt.

Att det fortfarande gör ont och jag är helt svimmfärdig efter två dagar gör inte heller saken bättre.

Har haft sleepover med en god vän och för en gångs skull sluppit den här lördagsensamheten man alltför ofta finner sig själv i. Jag bjöd på Pearl Harbour (fick mycket negativ kritik över filmvalet, men vem bryr sig, hade det varit bättre med ett Harry-maraton kanske? Hade nog inte haft några vänner kvar efter det) och choklad. I en jävligt ostädad lägenhet (skyller på att jag är invalid).

En söndag nästan utan måsten. Förutom att träna ungarna. Och äta tårta hos mamma som fyller år. Inte helt fel.

Och det bästa av allt: på onsdag drar jag och Monstret till London. Ska bara glida runt, dricka te, äta scones och prata med brittisk accent hela veckoslutet.

Grejt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0