När alla andra gör nåt vettigt.

Jahaja.. Att sluta redan klockan 18 på kvällen sög visst det med. Likförbannat har jag inte tagit mig i säng ännu, och trött är jag inte. Endast en tidig uppstigning kvar dock, bara att kämpa har jag hört. 

Fick just en lägedupdate av mina aspiranter som är och tävlar i Övik. Helt klart godkänd första tävlingsdag och en nöjd men avundsjuk tränare här hemma i gruvhålet. Ångesten över att inte få vara med - lika stor som vanligt. 

Det låter nere hos grannen. Fest? Spontanmöblering sådär på lördagskvällen? Oavsett aktivitet i lägenheten nedanför hjälper den inte min nattsömn. Trist det också. Ska dock ge det ett försök nu. Tjingeling 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0