Morr.

Alltså det här med livet. Helt okej egentligen, om det inte vore för att man måste städa, tvätta, diska, jobba, betala räkningar och diverse annat nonsens. Sen är jag gravt besviken på vad de egentligen lär ut i skolan. Jag kan ingenting om nånting vettigt, typ vad har jag för nytta av mina kunskaper i att derivera polynomfunktioner med imaginära tal? Typ noll. Kan ingen typ lära en hur man bråkar med försäkringsbolag, fixar bilen, och eventuellt också ge ut en full encyklopedi i hur killar tänker och hur man egentligen ska utläsa deras minst sagt vilseledande beteendemönster? Hade varit mycket mer användbart. Just dessa tre punkter stör min vardag nästan ännu mer än de ovan nämnda hushållssysslorna just nu. Så att.. Skolverket - bara att börja jobba. 

Under tiden ska jag ta tag i det där tråkiga. Hej. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0