you lose yourself, you reappear

Ah. Inspirationen, var är du?
 
Tycker att det mesta är aptrist för tillfället. Ryggjäveln är tristast av allt. De där uppe tyckte tydligen att jag glassat runt och mått bra (allt är relativt) i kroppen på tok för länge så de har dragit på ett storskaligt anatomiskt krig mot mig. Har knappt sovit på flera nätter för den här förbannade ryggvärken, och den gamla urhoppade axeln som brukar passa på att spöka när resten ändå håller på, låsning i nacken och huvudvärken som kommer med denna och inte försvinner. SÅ HIMLA KUL. Och så springer jag omkring och luktar voltaren-gel eller kylsalva hela tiden. Känns som att jag snart är tillbaka i 2008s status och stapplar omkring och mest försöker överleva dagen. Tack som fan.
 
22 år och lastgammal. Ner i graven med mig bara.
 
GODNATT.
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0