Hashtaginstaträningosvosv

Jobbar lite på det där med att ta det lugnt idag. Det är ju trots allt fredag och både huvudet och kroppen börjar vara slitna. Benen framförallt efter gårdagens träning. 

Har fått för mig att jag inte får köra benpass på under 200 repetitioner. Och ja, igår.. kom en bit över minimi-gränsen om vi säger så. Haha. Vågar självklart inte köra lika tungt som förut, men var ändå uppe och körde en 10:a på 80 häromveckan. Benen orkar ju iallafall även om ryggen känns lite efteråt. 

Making progress, så att säga. Ska jag åka till alperna är det tack och godnatt med ryggjäveln om jag inte är välföreberedd. Och man vill ju inte bli sängliggande resten av vårsäsongen direkt. Åh. Gränsen. GE MIG NU!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0