livet innanför grindarna

Tänkte skriva att jag hängt gäng med mig själv på taket på sovringen idag. Kom sedan på att ett gäng är nog mer definierat på ett sällskap på minst två pers och hur schizofren man än kan verka ibland lär jag aldrig uppenbara mig som mer än en person rent fysiskt. Hursom.. storsol på taket. Paus i arbetet. Har för övrigt bara haft massa grisjobb och svettats hela dagen.

Sprang innan jobbet också, det här med sommarvärme är ju rena jävla tortyren. Sommarträning, försäsong. Alltid lika jävla slitigt.

Har iaf fått ledigt helgen (GRÄNSEEEN), har kompenserat upp det med att jobba övertid hela veckan... Har därmed ingen mat, inga rena kläder och inga sommardäck på bilen än. Men det kommer väl det också så småningom, knäckemackor fungerar utmärkt som nödproviant och de enda kläder jag egentligen vistas i är jobboverallen så ja.. Det går ingen nöd på mig. Ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0