I was walking down the street with my chains tied up to my feet

Jag hade nio dagar ledigt här för nån vecka sen. Fick lite mersmak, hade velat ha semester. Tyvärr figurerar man ju dels som "ordinarie-vikare" och dels som sommarslav här på Sovringsverket så roligare än ledigveckor ska man tydligen inte ha det så här tidigt i livet. Å andra sidan är det inte fy skam det heller.  
 
Det är kallt ute, jag har fortfarande träningsförbud, min lägenhet ser ut som skit och jag ids inte göra någonting åt det. Hade behövt en liten husnisse som fixar allt sånt där tråkigt.
 
Angående träningsförbudet är det nog inte upphävandet av detta så långt borta. Trodde till och med att det var här idag när Martin sa "Jag tror att du kanske kan testa springa nu..". Jag gjorde volter och jublade inombords innan han fortsatte ".. kanske en 40-50 meter när du är ute och promenerar". Ska vi försöka vända det här till något positivt (jobbar stenhårt på sådant nuförtiden) så lär jag ju inte behöva duscha efteråt.
 
Nu ska jag återvända till min malm. Så kul vi ska ha.
 
HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0