HEJ

Helgerna går så djävulusiskt fort ibland. Denna har fladdrat förbi i 190 knyck, minst! Har inte gjort desto mer, har träningsförbud pga överansträngning igen (att jag aldrig lär mig) så har spenderat helgen i ett sjukligt rastlöst tillstånd, förutom idag då jag legat i sängen till klockan fyra. Behövdes tydligen (kan även ha berott på att vi hade lite reunion med hemflugna kompisar och var ute och slarvade igår.. hehe).
 
Just nu sitter jag och bråkar med musik som jag håller på att klippa ihop till en av mina konståkare. Det där med att skjuta på grejer tills det är panik - det är jag bra på. En till av mina starka - dock kanske lite mindre önskade - kvaliteter.
 
Har även försökt att poppa popcorn och fyllt mammas lägenhet med en mycket trivsam röklukt som förhoppningsvis hinner försvinna tills hon återvänder till Kiruna i början på veckan. Hehe. Kul att man är så bra på allt. Största begåvningen norr om polcirkeln.
 
Ska bråka lite mer nu, sen fortsätta mitt eviga nötande av Twin Peaks - mycket möjligt världens konstigaste serie. Nattvecka med start imorgon väntar också, längtar väl lite sisådär mycket till den. Hej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0