Och universum ger igen. Igen.

Någon sadistisk sate där uppe läste mitt förra inlägg och tänkte "höhö, nu ska hon få se på totaldäckad", tryckte på dödssjukeknappen och skickade tillbaka skiten ner på jorden. Ner i min hals.

Har åter igen 40 graders feber och vill mest bara dö. Har åtminstone varit till sjukhuset och fått "hjälp". Ett av de snabbaste läkarbesöket i världshistorien och under de ca 2 minuter och 15 sekunderna jag var där inne lyckades han stressa fram nån diagnos. Blev sen utkastad och skickad till Apoteket där jag fick lite penicillin. Primärvården visar sig från sin allra bästa sida. Igen.

Blev en till ofrivillig ledigvecka alltså. Men med tanke på att jag spenderade hela förra veckan i en stor feberdimma tycker jag att jag borde få vara ledig nästa vecka också, för att återhämta mig. Hitta lite livsglädje. Tror dock varken universum eller Lars-Eric Aaro jobbar så... Trist.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0