Just awesome. Nothing else.

Jag har en sån awesome ledigvecka så ni anar inte. Är så nöjd att jag inte ens lägger ner tid till att tänka på att den faktiskt snart är slut och att jag faktiskt måste åka norrut och leka i världens största grushög i en vecka.

Toktränar på världens bästa gym, äter espresso house's muffins (som mest troligt kommer vara största orsaken tillsatt jag dör en förtidig fetmadöd vid 35), steker i attackhettan och spenderar kvällarna i soffan framför How I Met Your Mother. Har dessutom shoppat mig själv och mitt bankkonto till ruinens brant, som att det inte finns någon morgondag. Just nu har jag och mina jag det så bra att det inte behövs någon sådan heller.

Om morgondagen ändå skulle råka dyka upp imorgon ska jag ta mitt pick och pack och flyga till Umeå och hälsa på en väldigt saknad vän, sen därefter styra stegen mot Ö-vik och två dagars skridskoåkande/utbildning.

Och det var det.
Hej.

Såhär cool är jag när jag skuttar iväg till gymmet kl 6 på morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0