Jul. 28, 2013

Är i övik nu efter en hel del kaos, en flygresa, snabbvisit hos Matilda i Umeå igår, tåg söderut samt några timmar utbildning på och utanför isen idag.

Båda mina väskor; handbagage OCH rullväskan, har lyckats gå sönder inom loppet av 12h. Den förstnämnda mitt när jag försökte kaospacka i Stockholm, rullväskehelvetet på Arlanda. Den måste man numer bära eller knuffa för att föra framåt. Att den är proppfull och väger fläsk gör inte saken bättre.

Jag och min eviga tur/karma/vad man nu vill kalla den. Hatar den gör jag hursomhelst.

Imorgon har vi redovisning av ett grupparbete, lite föreläsning och lite praktik och avslutar dagen med ett skriftligt prov för att klara kursen. Detta skulle enligt uppgift vara helt omöjligt att misslyckas på. Men ska universum få sin vilja igenom måste ju någon vara den första med det också.. Hehe.

Nu tänkte jag - hör och häpna - ta en promenad. Min rygg mår typiskt dåligt av alla resor och detta eviga väsksläpande.

Peace. Eller nåt sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0