Jul. 24, 2013

Helveteshettan hittade tillslut till Stockholm också. Äntligen!

Har spenderat större delen av eftermiddagen i Humlegården, mer i form av en albinosäl i en svettpöl än en människa som solar i en park. Jag är så fräsch, jag vet.

Eftersom jag tydligen inte får träna varje dag (vill behålla mina lårmuskler - och alla andra muskler och leder för den delen - i sina fästen i fortsättningen) tog jag en promenad imorse. Alltså det här med att promenera, totalt slöseri med tid. När det kommer till träning - visst - det är det bästa jag vet och det är jag aldrig för lat för. Men det här med vardagsmotion, helt värdelöst. Har ingen poäng med detta egentligen, ville bara konstatera faktum.

Ikväll tänkte jag göra så lite som möjligt. Äta godis tror jag. Bara det att jag inte orkar gå till affären och införskaffa något. Som sagt, det där med att promenera... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0