Jul. 18, 2013

Nattskift nummer tre. Mest värdelösa veckan i hela världshistorien har snart nått halvtid. Dras med en träningsvärk från helvetet, kan inte röra mig. Har försökt att träna bort skiten, två gånger idag. Utan resultat. Måste man se något positivt i detta (vill helst bara sprida ondska omkring mig idag) är denna uppstartsvecka snart slut och min kropp kommer förhoppningsvis vara inne i vanliga tränings-tempot igen. Får man ju hoppas.

Jag är less på "sommaren", vill mycket hellre åka skidor än vandra omkring i nån slags semi-årstid och låtsas som att jag tycker att det är kul.

It's not.

Ska gå och sprida lite förödelse och negativitet omkring mig i verkliga livet också. Och drömma mig till Paradiset, vintern och några snötäckta toppar.

Tack och hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0