Jul. 18, 2013

Jag vill fortfarande typ dö/döda allt och alla i min närhet. Tur då att jag nästan totalt saknar kontakt med omvärlden då jag sitter och trycker hemma i lägenheten och kollar på Lejonkungen.

Det regnar ute - vilken skräll. Har varit ute på bota träningsvärk-mission #351, det var kallt, blött och hade ingen som helst effekt. Hakuna matata, inga bekymmer som de säger i världens bästa film. Finns ju som sagt hiss på jobbet ;)

Nu ska jag äta middag och sen jobba. Snart är det måndag och jag åker iväg, tänkte försöka se solen, träna på världens bästa SATS, läsa böcker och ha det bra. Och åka lite skridskor på slutet. Ledigvecka när den är som bäst.

Hej.


Ganska ensam i regnet på Matto idag faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0