Jul. 08, 2013

Det här med att vara sjuk och totaldäckad är vid närmare eftertanke bättre än att vara sjuk men någorlunda pigg så länge man inte gör nånting.

Min dödsfeber har nu övergått i en helt vanlig halvtaskig förkyldning. Jag ligger tydligen dessutom i riskzonen för att dra på mig en lunginflammation så får absolut inte anstränga mig.

Först skadad, sen sjuk. Vilken jävla träningssommar detta har blivit.

För att dämpa rastlösheten och ändå inte korsa någon slags gräns till överansträngning (trappen till tvättstugan var en tillräcklig utmaning) har jag kollat Game of Thrones och ätit mackor hela dan. Sen hittade jag mina kära tuschpennor. Och det spårade. Igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0