good news. bad news.

Det blir inget Gränsen för mig i vinter. Jag dog litegrann inombords när de i början av veckan ringde från LKAB och erbjöd mig jobb. Fram till september. Såg framför mig hur rekryterarn satt i sin skinnstol bakom sitt feta ekbord och sa "I'm gonna make her an offer she can't refuse" med italiensk brytning - gudfadern all the way.
 
Grymt tråkigt, och lite panikångest och samvetskval över att tacka nej till Schmedjan så nära inpå också. Känner mig som världens värsta människa. Men man måste ju tänka längre än till morgondagen, så är det ju bara.
 
Hursom.. lite blandade känslor.
 
Sitter på min ishall och kollar konståknings-EM på svtplay. Vilken uppfinning det också. Annars händer inte mycket, är sjukt förkyld. Skyller på B-hallen i Lule där jag spenderade ca 356 timmar i helgen. Kallt som fan.
 
Inte mycket mer. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0