psycho-bitch is back

Tycker så synd om mitt skiftlag som måste utstå mitt sällskap i dessa jag-hatar-allt-och-önskar-alla-en-ond-och-bråd-död-tider, då jag i Malins frånvaro totalt saknar jämnåriga och kvinnliga kollegor använder gubbarna som tjejkompis-substitut och delar med mig av allt stackarna både vill och inte vill höra/ha något att göra med. De gör det dock rätt bra. Till och med idag då jag egentligen inte hade något speciellt att vara arg över och någon istället var snäll och frågar hur det står till då jag total-ragear sönder på det manliga könets blotta existens och drar igång en "Ni är dårar och jävla idioter allihopa"-föreläsning. Det blev rätt tyst ett tag innan de konstaterade att jag både är blond, 50/50 norsk och 08:a och att jag helt klart borde få bli ursäktad för just det.
 
I sedvanlig eftermiddagsvecko-misär blir jag pigg när jag kommer från jobbet och kan inte somna. Trist när man ska upp klockan sex och åka till ishallen för att träna kidzen.
 
Livet i fortsatt uppförsbacke.
Hej.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0