klagostund

Det är redan december vilket på ett sätt är lite skrämmande, men samtidigt ganska skönt. 2013 alltså. Skitigaste jävla skitäckelåret i skitäckelårens historia. Allt, verkligen allt, har typ hänt. Lite bra, jävligt mycket dåligt. Universum har haft en storsatsning på en helt sinnessjuk Mobba-Petra-kampanj. Hörrni, jag har inte förtjänat detta. Försöker faktiskt bara leva mitt liv i lugn och ro. All den här totala otajmingen, oturen och allmäna olyckan alltså. Not fair. Nu ska de operera fulfingret också, mitt i jävla skidsäsongen och jag kommer inte få använda handen alls på 6 veckor för att det är risk att massa blodkärl och senor kan gå sönder vid minsta ansträngning. Tack.
 
Hursom. Rätt less. Tredje nattskiftet. Långa meningar är tydligen också rätt överskattat just idag. Så.. hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0