Just being awesome

En sån sjukt ansvarstagande supercoach jag är. I fredags somnar jag och märker inte brandlarmet som går igång och missar den lilla detaljen att hela hotellet utryms och brandkåren kommer. Igår bjöd jag på förstklassig statoilpizza till middag. Chokladbrownie till efterrätt, kan det bli bättre? Imorse har jag agerat reseledare och lyckats åka buss in till stan, muta in våra väskor på ett random hotell bara för att inse att stan inte öppnar på ännu en timme. 

Livet går ungefär lika bra som vanligt, som ni märker. Hehe. 

Tävlingsdag numera dos och nu taggar vi till med saffransbullar och chai på ett café. Hanna behövde plugga, men jag tyckte det lät mindre viktigt. Hehe.

Adios. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0