December.

Det är söndag och jag lider fortfarande av sviterna efter fredagens ap-träff. Ska man gå ut ska man göra det ordentligt. Dock inte i närheten av Hanna nästa gång. Det här med dreamteam och tequila. Vad fan..!? Kan dock ha varit gubbarna som triggade oss. Bara lite, haha.

Har varit och sprungit lite ruscher och fått en låsning i ljumsken igen. Så skönt. En typisk söndag helt enkelt. Och imorgon, en typisk start på en för ovanlighetens skull lite kortare vecka. På fredag morgon sätter jag mig på flyget mot Stockholm och Uppsala där det vankas tävling. Hoppas som vanligt på en lite varmare ishall och fina placeringar. Bara att hålla tummarna. 

Nu ska jag till frysboxen och spendera resten av kvällen där. Tjao! 



Kommentarer
Postat av: Ena halvan DT

Tequila <3

2013-12-12 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0