Aug. 26, 2013

Måndag. Behöver man säga nåt mer?

Nä, faktiskt så har jag haft en alldeles utmärkt start på veckan (den såg ni inte komma va?). Mötte upp andra halvan av sovringens Dreamteam (hela LKAB's egentligen, det är vi som håller malmen rullandes.. hehe) för våffelfrukost på Ferrum. Löste världsproblem och klagade på livet.

Åkte hem. Insåg att jag måste diska. Diskjävel. Som vanligt när jag ger mig in på detta totala tidsslöseri och störningsmoment i vardagen blev jag alldeles manisk och städade hela köket. Ligger nu utmattad men rätt nöjd i soffan över mina i bokstavsordning sorterade kryddburkar, finputsade kakel och till och med över det äckliga fläktfiltret som nu ligger på avfettning. Ibland är jag stereotypen av en riktigt awesome hemmafru. Observera 'ibland'.

Nu är det hursomhelst ishallsdax. Som jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0