Aug. 25, 2013

Jag är ledig, känns som att det var en evighet sedan sist!

Upptäckte dock till min stora förskräckeöse att jag glömt datorn på ishallen och därmed inte kan spendera dagen med att kolla How I Met Your Mother som jag sett fram emot hela veckan. Attans otur.

Annars händer det inte mycket. Min telefon är inte så värst samarbetsvillig för tillfället och har börjat strejka på morgonen. Andra dagen denna vecka jag vaknat av att ha försovit mig med en stendöd telefon på nattduksbordet. Tack för den. Tänker ju dock aldrig erkänna att iPhone bara är skit utan ska fortsätta vara den Apple-patriot jag varit de senaste åren. Fuck er alla andra, som tillverkar brukbara kvalitetstelefoner. Sånt är bara för losers.

Hej!

Lagom nöjd tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0