Aug. 13, 2013

Tisdag. Överlevt denna utan större missöden. Avslutat kvällen hos min bästa vän framför friidrotts-VM med en kopp te i handen.

Hade tänkt mig en trötthet värdig döden ungefär nyss. Denna har tyvärr inte infunnit sig ännu. Det där med sömn hade inte varit helt fel, särskilt inte med tanke på vad som väntar imorgon: UP-rullens Dag. Feststämning på jobbet (pöh), underhålls-stopp. Känner redan svetten blanda sig med de kopiösa mängder damm man alltid lyckas hamna i mellan något stackars band eller i något väldigt otympligt utrymme där man ska försöka utföra något slags vettigt arbete. Brukar gå bra, efter några vredesutbrott och gråtattacker bara.

Nä. Skämt å sido. Jag vill ha sömn helt enkelt, för att återgå till ämnet.

Dödströttheten, jag tar emot dig med öppna armar. Tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0