Aug. 05, 2013

Ledigvecka.

Började med att jag råkade kliva upp kl 5 och trodde att jag skulle till jobbet. Måste ha varit mördaråskan som härjade utanför fönstret. Tänkte istället göra bort träningspass #1 för dagen men somnade istället om. På min arm kan tilläggas - igen. Sen vaknade jag (min arm ca 1h senare) och jag åkte och gjorde bort träningen. Sjukt less på rehab, kan jag meddela. Att jag dessutom har överansträngt vristen och inte kan springa gör inte saken bättre.

Älskar livet. Har jag nämnt det?

Ledigvecka som sagt. Ser inte ut att bjuda på något vettigt eller trevligt överhuvudtaget. Förutom middagen mamma ska bjuda på ikväll kanske.

So long.


Missnöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0