sinnesförvirring.

Dagens största fail (i en rad av många, skall tilläggas): Ska åka till mamma och hämta vinterdäcken. Kommer dit och inser rätt snabbt mitt misstag - jag har glömt bilen. 
 
Ibland önskar man bara att ljuset ska slockna. Mest för andras skull egentligen. Nej, men snart ligger en mental utvärdering högst upp på prioriteringslistan (även den är lång, kan också tilläggas). Kanske man kunde få sig en liten assistent? Hjälpreda. Jag hade dock mest velat ha någon som kan städa, diska och tvätta åt mig. Tror dock inte det är det de personliga assistenterna huvudsakligen sysslar med. Men, vad vet jag? (Jag är ju, möjligtvis, lite småhandikappad jag med). 
 
Är hos mamma och lånar internet (och äter kanelbullar till middag, ett annat av dagens snedsteg) men ska snart dra mig hemåt och tacka för mig. Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0