en sån där typisk söndag

Sådärja. Nu kan man packa ihop livet och gå under jorden igen. 
 
Värdigheten i behåll - nja.
Formen på topp - nja.
 
Helt vanlig lördagkväll i Kiruna helt enkelt. Ett plus är dock att jag lyckats få med mig alla tillhörigheter hem. Alltid något. 
 
Var mitt uppe i mitt självömkande (dagens stora aktivitet) när jag kom på att jag var tvungen att infinna mig på ishallen och stå där och frysa i två timmar. Och som jag frös. Blev dessutom nedsprutad med vatten. Typiskt less. Sen så gjorde jag ett mycket moget val och gick till motattack och steg - enligt mig iallafall - segrande ur striden. 
 
Några timmar senare ligger jag inlindad i en filt, med fleeceunderställ och duntofflor och försöker tina upp. Går sådär. Och om ca åtta timmar ska jag tillbaka igen. Länge leve livet. Eller nåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0