tell me something I don't know tell me something I care about

Måndag igen. Måndagstristessen infann sig redan när jag öppnade ögonen, det också ca en timme senare än beräknat, imorse. Eller imorse, vem försöker vi lura här? Jag jobbar natt och sover till tolv. Typisk dag. 
 
Har hursomhelst vaknat, och vare sig jag vill det eller inte är det god till att infinna sig på Lombia nu. Känns lagom peppande det också, då jag liksom alla andra måndagar är där non-stop 15-21. Jippiekayay. 
 
Har veckovila idag så är ledig natten innan jag går på de sex sista skiften på Sovringsverket för denna gång. Också en sån där tanke man dör lite inombords av. Tanken på att sluta alltså. För det är ju faktiskt kul ibland, det där med att jobba. Vem kunde tro det? 
 
Jag har fruktansvärt bråttom nu. Som vanligt. 
 
Att man aldrig lär sig. 
 
Vinsten – Luckiest Girl - Acoustic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0