share some thoughts for all the pretty people

Halv sex var klockan när jag - av okänd anledning - flög upp ur sängen och yrade runt i lägenheten ett tag innan jag insåg den tidiga timmen och även avsaknaden på saker att göra. Som vi alla vet passar ju inte riktigt det där med att vara sysslolös mig. Detta resulterade dock i vad jag tippar kommer vara i toppen på dagens katastrofer: jag har hängt upp lite krokar i min garderobsdörr. På insidan. Med vad som visade sig vara liiiite för långa skruvar. Ganska snyggt sådär när dörren är stängd. 
 
Produktivitet lönar sig sällan. Helt enkelt. Å andra sidan har jag nu någonstans att hänga alla tiotusen vinterplagg jag lyckats samla på mig genom åren. (Positivt tänkande). 
 
Som vanligt har jag ingenting att säga egentligen, så lägger ner nu. Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0