måndagar

Nu officiellt avskrivna från mitt liv, jävla måndagar.
 
Min väckarklocka har fortfarande stora problem att gå rätt. Jag har fortfarande stora problem att komma ihåg att även ställa klockan på mobilen. Resultat: försovning. Igen! Vad är det som händer?
 
När jag väl vaknat till liv, agerat ut min ilska på klockan och fått i mig en kopp kaffe var det dax att åka till Lombia för att hämta bilen och föra den till Däckia. Självklart startar inte bilhelvetet utan jag missar mitt däckbyte, måste ringa pappa och få starthjälp. Mest av allt ville jag bara ge upp. Men ändå. Det löste sig och nu sitter jag på Safari och jobbar, fixar lite programmusik, planerar veckan osv. Ska dra mig ner mot ishallen, måste dock hitta min nyckel som valt att försvinna igen. Det också. Jag tror att jag behöver en assistent. 
 
HEJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0