ledighet

Det där med att vända tillbaka nattskift.
 
Gick lite till överdrift då jag attackdog på soffan igår efter ishallen i ett försök att tina upp. Vaknade för en knapp halvtimme sedan, 05:00. Fem. 
 
Nåja, har åtminstone tid över på min första lediga dag på evigheter. Sen nionde oktober närmare bestämt. 
 
Jag tycker ju egentligen inte om att vara ledig. Finns så himla många sjukt ointressanta grejer att göra, sånt där jag inte hinner med annars i mitt liv. Städa och sånt. Eventuellt också bära ner sommardäcken i källaren vilka legat i min bil i två veckors tid (misstänker att det är därför den slukar bensin..). 
 
Jag tänkte montera upp en hylla idag också, för allas onödiga vetande. Och för att jag mest troligt kommer misslyckas och alltså senare kommer behöva tyckas synd om. 
 
Nu ska jag agera, vill ju hinna till Lombia idag också. Slöåka lite skridskor, bara för skoj skull. Evigheter sedan det också.
 
Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0