lediga tisdag

Har en ledig dag varje vecka, antingen tisdag eller lördag. Denna vecka har vi tävling så automatiskt faller den lediga dagen in idag. Inte helt fel, särskilt inte eftersom jag igår spenderade ca 12 h på Lombia där jag hann avverka 2 egna fyspass + en isträning, träna ungarna i totalt 5h, planera diverse träningar/uppvisning osv och även ta en liten powernap i omklädningsrummet.

Som ni förstår är jag lite smått sliten idag. Har ändå gjort lite smågrejer såsom nästan missat ett tandläkarbesök och försökt vattna min orkidée. Misstänker dock att den dog, alla blommor ramlade av. Men det är fint med bara blad och kvistar också.. höhö....

Nu ska jag kila upp till mamma och sno hennes skrivare, sen köpa godis och kolla på en fin film tänkte jag mig.. Skönt med tisdagar ibland:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0