Silent shout

Jag har varit väldigt tyst på sistone. Kombinationen av bristande motivation och tusen andra (för stunden) mycket bättre saker att göra har resulterat i att jag prioriterat bort vissa grejer. Men som sagt, jag är i Gränsen. Och då är det mycket mer okej.


Det är ganska gött här, som vanligt. Just nu snöar det, rakt ner dessutom. Inte nån jävla attackstorm från Norge här inte.. Men ryktet säger att den är påväg (kommer inte som en större överraskning).


Jag ska nu ge upp mitt försök att lära mig något ur Matteboken from Hell och istället bege mig antingen mot gymmet eller hem för att röra ihop en kulinarisk köttfärssås som jag lovat att bjussa på idag. Det ni.


Lär dröja ett tag innan jag visar livstecken igen, så tills dess lite bilder och typ inget mer. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0