visst är det väl februari snart igen?

Klockan är efter ett och jag ligger för andra natten i rad sömnlös och utanför fönstret skiner det jag skyller detta på mest: midnatts-jävla-solen! Vad är det för fel på att ha vinter året om? Ogenomträngligt mörker. Bara svart.
 
Okej, nu kanske vi inte ska överdriva här. Men ändå.
 
 
Problemet ligger ju fortfarande i att jag åter igen kommer att vandra runt på jobbet som en lobotomerad neandertalare imorgon. Åtta timmar rent och skärt lidande. Vilket sedan följs av en minst lika tortyrliknande eftermiddag då jag både ska hinna träna, måla min lägenhet och vara människa innan jag ska försöka somna igen. Lär ju gå som smort... 
 
Vi kan ju helt enkelt bara konstatera att kombinationen av Kirunasommar och ett behov att somna om nätterna i vilket rum som helst utrustat med ett fönster oftast ger ett mycket dåligt resulltat. 
 
Och stör mig, det gör det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0