creative visualization, baby

Av de tre senaste dygnen har jag varit helt sysslolös två. Jag, som vanligtvis inte har tid att uppleva tristess och rastlöshet, håller nu på att dö. Hey guys, var har ni gömt min stress? Jag fungerar inte riktigt på lågfart.

Fast det blir mer så att friheten från förpliktelser gör mig helt hyper. Fungerar inte så bra, tar ut det genom obefogade aggressionsutbrott på den/de som för stunden har oturen att befinna sig i min närhet. Det pågår även ett brutalt och skoningslöst disk-krig hemma på Hjallevägen. Jag och min mor är ungefär mognast i stan. Det är coolt.


Snart ska jag kila iväg och umgås med min bästa vän Monstret och sedan dra mig vidare mot personalmöte på Safari. HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0