So play me some from 1954

Inackorderad och uppackad i paradiset nu. Har dock redan ångest över att inte få åka skridskor. Hjälp mig. Jag behöver en ishall, jag vill ha mina skridskor på fötterna, ensamheten på en alldeles orörd is och frihetskänslan det frambringar, jag behöver mitt illaluktande lombia (eller en lobotomering kanske också hade varit ett alternativ). Hursomhelst. Tror att jag ska smyga mig in till stan imorgon och sno till mig en istimme eller två. En avskedsåkning. Sen är jag klar för paradiset. För det är ju faktiskt så, det är just här jag mår som bäst.

Utsikt från mitt fönster. Gött.


Kommentarer
Postat av: hedda

ahhh snart kommer jag!!!!!! jag kom typ i byxan nar jag sag bilden,



inget skamt. ...

2012-02-14 @ 01:35:29
Postat av: hedda

okej, forslag pa saker vi kan gora nar vi roomar:



-lyssna pa mando, + annan bra musik

-stirra pa varandra

-festa loss

-mysa

-ha kul

-ha mera kul

-tvinga mig att trana



m.m

2012-02-14 @ 01:38:18
Postat av: hedda

okej, sag ovanstaende kommentarer.. ..



Snalla byt inte ut mig mot nagon normal manniska!!!

2012-02-14 @ 01:39:39
Postat av: hedda

lol

2012-02-14 @ 01:42:05
Postat av: hedda

okej, angrar verkligen den sista kommentaren.



nu ar det slut pa dom.

2012-02-14 @ 01:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0