only I can live forever

Inatt har jag drömt att det var krig i trollkarlsvärlden och Lord Voldemort var ute efter mig. Emma hade tagit min trollstav så jag var lite lätt hjälplös, särskilt eftersom Tiddis vägrade komma till min undsättning utan istället körde ut för en massa stup med en konstig liten bil där hon hade gömt en stor schäfer som hon snott av Åsa. Hon lämnade även fröken Karlström esam mitt ute i Norrbottniska urskogen minst lika hjälplös som mig - trots att trollkarlskriget utspelade sig på Norrmalmstorg i Stockholm och Julia inte hade Voldemort efter sig.


För er som detta makes no sense, så att säga - det gör det inte för mig heller.


Men jag tror att jag tillslut överlevde.


Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0