oh, the world won't understand

..it's left no time for us
Broder Daniel – No Time For Us (Acoustic)


Utanför fönstret singlar snöflingorna sig ner i sakta mak mot marken. Innanför sitter jag och pluggar matte och lyssnar på Broder Daniel. Försöker åtminstone, det där med matten alltså. Vet inte riktigt vad som hände med motivationen, men borta är den. Har istället hällt i mig ca tre kubikmeter te och ätit chips. Ingen slående kombination, för övrigt.


En sån här typisk söndag. Det finns såna i paradiset också, konstigt nog.


Igår var det skidpremiär. Skidor. Snö. Åh. Även om det saknas en meter eller två. Men åter igen - man kan inte få allt. Synd bara att det inte var ryggvärken som uteblev istället för snön.


Jag ska försöka mig på ett ryck. Sen kanske gymma. Leva livet. En söndag som denna.

Kommentarer
Postat av: hedda

kommer och livar upp snart! hehee eeheee eee

2012-02-20 @ 03:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0