lungt och skönt med lite kaos

Jag är så glad att det är fredag, här där jag ligger i min säng och blickar ut över kaoset som mitt rum i dagsläget bjuder på.


Ibland är det bara så fruktansvärt skönt att slänga sig i sin obäddade säng, kasta alla kläder omkring sig och skita i allt. Måste dock tillägga att det inte bör göras en vana, så som det blivit i detta fall. I mitt liv. Ingenting blir någonsin gjort. Jag skiter i det mesta. Pretty much all the time.


Och hur jag nu ska hinna städa upp detta kaos, jobba, packa gränsengrejerna, valla skidor, tvätta bilen och ha avskedshäng med mina vänner innan söndag är ett mysterium. Men ändå.


Här ligger jag, fredag kväll. Och jag skiter i allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0