vad i..?

Vad fan.

Kom från Lombia. Åt. Dog.

Vad jag än ville imorse var det inte en ofrivillig tretimmars-powernap jag ville ha. Vaknade vid 22:50. Lär inte somna alls inatt. Har kollat första Sagan om Ringen-filmen i brist på annat att sysselsätta mig med. Konstaterar att det är tur att orcherna är så fruktansvärt dåliga på att fightas samtidigt som både Aragorn och Legolas äger ut allt och alla hela tiden. Hur skulle det annars gått för Midgård? 
 
Annars är det inte mycket jag har på hjärtat. Försöker förbereda mig mentalt inför morgondagen, som med denna sömnlöshet i åtanke lär bli värsta dagen hittills på veckan. Kul det också.

Högst upp på listan till tomten:
- Något eller någon som kan snabbspola förbi hela det här julhelvetet med efterföljande uppvisning och kaoset som kommer på köpet.

Tack.

Ska ändå försöka sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0