It's up to every little fellow down to every cat

Dagen har börjat med en riktig sånhär snälla-låt-mig-bara-dö-och-låt-det-gå-fort-morgon. Är helt slut, egentligen helt utan anledning. Och tid för att lägga mig ner och dö har jag tyvärr inte heller. Attans otur. 
 
Sitter på Safari och försöker överleva. Försöker jobba men sitter mest och blåstirrar på Facebook. Att sätta ihop konståkningens show är lika jobbigt och energikrävande varje jävla år. Nästan så att utvecklingskurvan lutar lite lätt åt fel håll också (rakt ner i avgrunden). 
 
Jag måste ta tag i det här nu, är bara klar med 1 av totalt 8 program jag ska lyckas koreografera. YAY.
 
Mando Diao – Tony Zoulias (Lustful Life)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0