hej.

Lyckades överleva julen i år igen. Eller snarare min tredagarsledighet. Läskigt, det där med fritid osv.. 
 
Var hursomhelst skönt att knyta på sig skridskorna igen, glida ut på isen. Den var dessutom nyspolad och jag var alldeles ensam. Precis som man vill ha det. Dock kraschades idyllen rätt fort och den alltför välbekanta betongväggen träffade mig i pannan med förvånansvärt stor kraft, den måste ha laddat upp under de här tre dagarna den också. Uppvisningskaos, deluxe. Lika roligt varje år. 
 
Dagen är äntligen över och jag sitter hos mamma och har snott lite mat. Det där med att ha en mor som är kock har sina fördelar ibland. 
 
Överlevde som sagt julen med god marginal, den här dagen var tyvärr lite svårare. Imorgon är det en ny dag iallafall, så låt kaoset fortsätta.
 
Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0