ställen jag blundat de senaste 81 timmarna (kronologisk ordning)

Hemma i soffan
Soffhörnet i mekarnas fikarum
Stolen i hörnet i vårat fikarum
Fickiskuren stolen vid dörren
Stolen mittemot stolen vid hörnet i vårat fikarum
Hemma i min säng
Fickiskuren stolen vid datorn
Stolen vid fönstret i elarnas fikarum
I elbilen
Stolen vid fönstret i vårat fikarum
Hemma i min säng
Stolen under radion i vårat fikarum
Stolen vid fönstret i elkuren
En skumgummimatta på gymmet (där gick det för långt)


Nu ska jag (märk väl att jag nu - mina små "nappar" ej inräknade - snart varit vaken i ett helt dygn under vilket jag har fått ihop två träningspass och åtta timmar i dammet på sovringsverket) åter igen åka ner till lkab för en hälsokontroll. Känns lagom peppande. Sova hinner jag knappt eftersom jag ska befinna mig på ishallen innan kl. 16:00 i eftermiddag och då dessutom lyckas bete mig som en ansvarstagande tränare i ungefär en timme. Dagens skämt, helt klart. Och bråttom blev det nu, insåg jag efter en snabb blick på klockan. Att man aldrig lär sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0