hello life.

Har öppnat dagens kamp mot livet med ett tappert äta-grapefrukt-försök. Grapefrukt inte bara i munnen. Resten av köket ville också ha lite.


Jag har blivit lite klokare denna helg också, ni vet - jag är ju trots allt tjugo år gammal och kan numera hitta felen till mina ständiga misslyckanden (framförallt på Ferrumborgen där vi krigade plikttroget hela lördagsnatten). Felet är enkelt, börjar på T och slutar på iddis. Tiddis. The Monster. Det går aldrig bra när vi slår våra kloka (obs tjugoåriga) hjärnor ihop och försöker oss på något som försöker likna ett partaj men i verkligheten ter sig mer som en flock apor på ecstacy. Så det kan gå. Tror inte Amanda kan räknas som helt oskyldig heller när jag tänker efter. Min slutsats efter alltför många försök.


Nu har jag bråttom till ishallen, en perfekt start på veckan. Och redan sen.
Jag och mitt enda fel på Malta 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0