Well now, we call this the act of making

Sitter på sjukhuset och väntar på att få komma in och bli vaccinerad. Ska ta någon läskig spruta mot nån läskig sjukdom jag kan lyckas dra på mig i Asien. Ska för övrigt dit om tre veckor, om jag inte nämnt det tidigare. Spännande.

Drog en skön safarifrukost efter träningen imorse. Världens bästa måndagsrutin!

Har nu ingenting mer på hjärtat. Förutom att mina fötter nog aldrig kommer återhämta sig från det eviga vandrandet i Berlin (jag och min resekamrat hade lite svårt att hitta rätt på första försöket). Ciao


Kommentarer
Postat av: Heddis

åhå!! ska du till asien? vad kul :)

Vart? hur länge? med?



berätta meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

2011-10-18 @ 20:59:47
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0