Sawadee ka

Ligger och lyssnar på Bad Touch (http://www.youtube.com/watch?v=yzHzc1zMPlA&feature=youtube_gdata_player) och - så klyschigt det än låter - tänker på mina vänner. Kompixar, jag saknar er litegrann.

Annars är det rätt gött. Förutom att jag är hungrig och har slarvat med träningen i två dagar.

Ingenting mer på hjärtat, spänningsnivån är rätt låg på det här stället om man bortser från nätternas frenetiska raketskjutande och kanske att Iris (babyn i resesällskapet) svalde upp drag-grejen som lossnat från min plånboks dragkedja. Nu har hon den i tryggt förvar i magen samtidigt som min plånbok nu höjt stöldsäkerheten ytterligare ett snäpp då dragkejdan inte går att öppna (draget lossnade alltså i stängt läge, mycket smidigt).

Iallafall, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0