Stormstängt version 17.5

Det börjar bli lite enerverande nu måste jag säga. Denna konstanta ström av snö som bara faller och faller, förvisso i 20 m/s vilket faktiskt kan anses som lite intressant, men ändå. There's no stopping it. Igår natt fick jag för mig att det bara var idioter som inte ides gå till Katterjåkk i totalmörkret och snöstormen. Så jag gick. Och gick (kröp litegrann också, inte lätt att gå när folk inte preparerar skoterspåren på natten). Innan jag kom hem hade totalmörkret sakta börjat övergå till någon slags grådisig gryning. Tack gud, tack så jävla mycket jävla gudjävel. (Helt mogen mening). Nu sitter jag i plåtburken och ser flingorna susa förbi utanför fönstret, det där med vertikalt snöfall är bara för idioter det också. I Gränsen snöar det på tvären. Rakt från Norge. Jävla land.

Kommentarer
Postat av: Olle Du vet

Vi gillar Norge!

2011-03-26 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0