Solsken. Version 1.0

Fy fa-an. Det finns en anledning till att jag kallat det här stället paradiset åtskilliga gånger.
Här har ni den (dem):


Har levt två dagar i något slags euforiskt rus. Igår, två vändor på ett nästan orört Nordalsfjäll samt en svängom bort till Norge, nära på först var vi där också. Magiskt. Magiskt, magiskt, magiskt. Magiskt. Idag öppnade både branten och uffes. En sväng på Nordals och sen sa kroppen upp. Ajdå. Jag är så bra på att lyssna på kroppen innan den kollapsar totalt.


Ikväll är det egentligen galejtisdag. Men jag känner att sängen lockar ganska sådär jättemycket. Plus att min säng på Mariepigg är upptagen så det hade blivit en long walk home. Åtminstone är det inte snöstorm längre, det underlättar ju. Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0