snowstorm

Här sitter jag i mitt spaceship och lyssnar på stormen som dånar på andra sidan väggen. Dock fläktar det bara lite lätt idag. Iallafall om man jämför med i förrgår. Det tog 45 minuter att gå/krypa till jobbet. Notera att det endast är 2 kilometer mellan Katterjåkk och Riksgränsen. Som ni säkert förstår var jag lagom nöjd när jag väl kom fram, fruktansvärt torr också kanske jag kan tillägga (var faktiskt på gränsen till att ge upp där ett tag när jag låg i en slänt och försökte kravla mig uppåt samtidigt som snön och vinden ville något helt annat).


Klockan är snart fem, jag råkade somna vid nio igår - full påklädd och med ytterkläderna i sängen. Trött tjej? Tror att jag ska gräva mig ut ur husvagnen nu och sedan skidra in till Gränsen för lite gymmande innan jobbet. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0