vaken i P3 - vaken hos Petra

Vaknade helt plötsligt, med huvudet på tangentbordet, fullt påklädd och med smink över hela ansiktet. Klockan var 03:37. Drog slutsatsen att jag attacksomnat lite sådär innan klockan tolv. Trots de uppskattningsvis ynka 4 timmars sömn jag samlat på mig kunde jag inte somna om igen.

- Men då kan jag föra över alla bilder och musik från hårddisken till datorn (kan tilläggas att det också är ett mission jag fördröjt rätt länge, för att ni ska få lite perspektiv kan jag meddela att datorn är köpt i mitten på förra hösten). Vilken idé, tänkte jag.


Påföljden av denna till synes helt harmlösa och kanske till och med lite konstruktiva handling: Totalkaos både i iTunes och iPhoto. Jag är så fruktansvärt kass. Och ingen är förvånad.


En fin bild delar jag med mig av iallafall:
Turkiet 2005, toppen på min modellkarriär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0