organiserat kaos sa ni?

Har lock i båda öronen, vilket gör att jag numera i kombination med ett dånande sovringsverk och ett par hörselkåpor kan klassas som totaldöv. Det är ju en ny upplevelse om inte annat.


På tal om nya upplevelser låste mamma ut mig idag och drog till Gränsen. När jag insåg hur situationen såg ut tog jag fram mina spiderman-talanger och skuttade smidigt in genom det halvstängda fönstret. Ni kan ju tänka er scenen framför er så behöver ingenting mer tilläggas.


Nu borde jag egentligen sova, har istället ätit sådär trehundra ägg och kollat på Scrubs.


Det har ju förresten varit festival också. Även om jag inte fick något Peace and Love fick jag rosévin i mängder, blev kändis och umgicks. Åtminstone försökte, då vissa vänner (inga namn nämnda) bytte festivalbiljetten mot en skönhetssömn innan klockan tolv, andra försvann i publikhav och några hade inte ens vett nog att stanna i stan utan befann sig i Borlänge. På lördag kväll fortsatte vännerna att vara frånvarande, om än mentalt denna gång. En F-Lindmark missade visst September av icke omnämnd anledning (läs ovan, höhö) och skulle kolla på youtube. Han påstår då att September inte är den enda Petra i klippet. Där vid 0,11 sekunder nånstans. Det är inte jag, vad alla än säger. Tjejen på filmen har ju lite fel fokus, något sådant skulle aldrig uppenbara sig i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0